Favoriter

Det finns vissa affärer som man bara kan gå runt och titta i i timmar. De är ganska  ovanliga men det finns. En vänn tipsade mig just om en sorts lågpris shop, men med märkeskläder i, för hur billiga priser som helst!

Här!

Kläderna är ju snygga också, och för er T-shirt galningar så är nästan alla 2 för 100 eller 60 kr styck.


Men ibland tar ju snyggheten över, så att det inte gör så mycket att det kostar en förmögenhet. Topshop till exempel, jag besökte butiken irl för första gången i förrigår. Verklugen ett drömland för sånna människor som mig. Plus att det var rea. Kläderna jag köpte får ni se imr eftersom jag ska ha dom då.

Till alla skåningar så finns butiken på Nova Lund i Lund. Haha, vad det lät roligt!

Topshops hemsida finns Här.

Sen handlar jag rätt mycket olika beros på vilken årstid det är. Men H&m och lindx handlar jag n'ästan alltid underkläder på. Skorna brukar bli på skopunken eller nå annan billighets grej. Underlinnen på Gina tricot, men det är också det enda.

Jag tycker att Ginas kläder är helt ok, nen ärligt talat. Hur jäkla tråkigt är det inte att ALLA i en stad har EXAT lika dana kläder från samma jäkla butik. Jo skittråkigt! Och jag vill inte vara som alla andra, därför bojkottar jag Gina.



Puss och Kram skumbannan

Kommentarer
Postat av: clara

Det är 100 gånger roligare att handla där på riktigt. :D

Men jag håller helt klart med dig om det där med Gina.!

2010-07-27 @ 21:58:30
Postat av: Lindaaa

Håller med dig

2010-07-27 @ 22:24:59
URL: http://siddee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0