Snällare person får man leta efter!

Förra gången jag träffade Cissi så nämnde jag något om min födelsedag och hon hade glömt ge mig present, jag sa ju att det behövde hon inte men idag så hade hon en liten rosa påse med sig. snällare person får man leta efter!

I den lilla rosa påsen fanns detta

Ett ängla spel, fast med rosor, ett ros-spel :D

Ett present kort på en liten varm dricka på ''Barista''. Kan ni gissa vilken jag ska ta?

En parfym som jag älskar! Den luktar godis :D

Och alltihop tillsammans


Jag blev verkligen skitglad. Tack tack och Tack igen till dig Cissi C: <3

Ps. Ni får bilderna på dagens shopping imr istället

Kram och gonatt!


Kommentarer
Postat av: Annie

Riktigt fiin blogg du har♥

2010-08-11 @ 23:02:59
URL: http://Anie.bloggplatsen.se
Postat av: Dorothe

shiet vad sött änglaspel. :3 <3

2010-08-12 @ 09:38:42
URL: http://galerix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0