No projekt

I skolan just nu så har vi sex och samlevnad i No:n. Skitkul verkligen! Eller inte. Lektionerna brukar se ut såhär:

Killarna skriker eller tittar på porr/bilder från könsjukdommar. Tjejerna sitter brevid och skriker ''UUEEE!!'' (inte så kontigt, för de könssjukdomsbildena är SJUKT äkliga). Lärarna står och antingen skriker tyst eller försöker hjälpa de som faktist försöker jobba.

I alla fall så finns det lite extra uppgifter varav en är att göra en reklam för kondomer. Och det är faktist ganske kul för jag har fått en jättebra idé. Jag ska släpa ut min tjuriga lillebror till lite överallt och fotografera honom när har står och skriker för att han vill ha en leksak i en affär, eller när han vill ha oboy och inte får det, eller kanske när han jagar granntjejerna med kvast, sen tänker jag sätta ihop alla de bilderna till ett collage och skriva under till ''Andvänd Komdom''.

Smart va? :D


Kommentarer
Postat av: Maja

Haha, smart idé! :D

2010-09-06 @ 20:29:05
URL: http://fototifickan.blogg.se/
Postat av: Skye

HAHAHAHAHAHAHA! Lägg ut den på yt sen 8D

2010-09-07 @ 09:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0