Dåligt?

Just precis NU mår är jag glad, ledsen, besviken, lättad, arg, lycklig, förbannad och hungrid på samma gång. Snacka om blandade känslor!

Måste bara säga det här. På vägen hem från stationen så såg jag ett rådjur på 3 METER AVSTÅND! Fattar ni hur coolt det är.

En person frågade mig för ett tag sedan om det var inte var jobbigt att bo så långt borta mitt ute i ingenstans. Och visst, det kan vara lite jobbigt att man inte kan sticka ut helt spontant ibland. Men att få uppleva det andra statsmänniskor inte upplever på en hel livtid på väg hem från stationen är bara.. fantastiskt.

Jag njuter till 100% av att bo här, mitt ute i ingenstans. SÅDETSÅ!

Peace and Love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0