Behöver

Usch, jag borde bli protad av affärer när jag är pank. Inernet affärer också! Jag borde bli polis fottad. Ni vet en sån där lapp där det står ett nummer och sen tar man en bild i profil och en rakt fram och sen drar man ett stort kryss över det så att jag inte får komma in.

Just nu känner jag starkt behöv av en chai, ett par mysiga varma vinerskor och en blå höstjacka så man slipper frysa! Och nya jeans behöver jag definitivt eftersom jag bara har ett par ( alla andra klippe jag av i sommras till shorts. Smart va?). Jag vet, jag borde få smarthetspris!

Jag längrar tills mitt barnbidrag.

Men vet ni vad jag mer längtar till? :D

Nån gång nu i veckan ( troligen) så kommer det komma ett brev på posten, där det står att jag har ett paket. Så går jag och hämtar det och TADA! Där finns en sån här älskling <3


Jag kommer sitta och glo på den i resten av mitt liv när jag har fått den!

Ps. Detta är alltså min lite försenade födelsedags present

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0