Svar

Erikalarsson om Humla

Fina bilder :D
Och varför är bilderna deprimerande? :o jag tycker inte att dom ser lite deprimerande ut :o

Ochochochoch,! Jag gillade din andra blogg innan och jag följde den med bloglovin' så nu tänker jag göra detsamma med denna :D men ska jag sluta följa den gamla? :p

Svar:

Jag vet inte varför jag tyckte att de var deprimerande.. De var så kalla lixom. men jag redigerade dem lite.
Och varför jag slutade på den gamla var för att jag inte gillade namnet längre och ville byta ''stil'' på bloggen lite. I designen och så, inte i sättet. Och sen när jag koim hem var det inte många som läste xD Så lika bra att göra en ny då ju? (:

Ååh,vad jag älskar färgkobinationen!



Gonatt på er nu. Söta drömmar


Kommentarer
Postat av: Ericalarsson.

Förresten, du stavade fel :( mitt namn stavas med c :D



Okej, jag tror jag förstår hur du menar med bilderna nu :)

Okej, jag tycker det var lite onödigt att göra en ny, men du bestämmer själv ju :)

2010-07-31 @ 09:25:18
URL: http://erriiccaa.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0