Prao

Vi fick reda på att vi skulle ut på prao vecka 39 ( ganska snart) så efterskolan gav jag mig direkt till malmö för att söka prao. Espresso House var det jag ''riktade in mig på'' eller hur man ska säga. Och jag menar, Malmö har ju typ 7 stycken som jag vet. Jag frågade på Barista också, men de tog bara från gymnastiet.

Men två av Espressarna (xD) sa att dom skulle lämna lappen med mitt namn och telefon nr till chefen imorgon, så vi får väll se hur det blir då.

Kan ni gissa vad som är i burken? :3

Och så måste jag bara påpeka en sak, det här med valet den 19:onde.

Jag tycker att det är skitbra att Sverige är en demokrati och så, men all denna uppståndelsen är faktiskt lite jobbig efter ett tag. Hela torget var helt smokfullt av massa ministugor fulla med massa moderater och sverigedemokrater och miljöpartister och allt man kan tänka sig, godis hade de också, men jag tog faktist inte. Jag orkade inte bli terroriserad av en sosse i en och en halv timme just precis då.
En anna sak är att det finns så många av partierna som är så gamalmodiga! Se bara på deras reklamblad, varför kan de inte hitta på något mer nyskapande?

Man kanske ska starta ett eget parti som ska heta... Nej jag bara skoja, så insatt i politiken är jag inte. Men det är lite intressant faktist.

Kommentarer
Postat av: mikaela

sv: tack så mycket! :D jo det är photoshop:)

2010-08-31 @ 23:09:09
URL: http://mmikaelasaklart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0