Hängselbyxor

Jag kom ganska nyligen hem från Malmoo stad, där jag INTE skulle shoppa. Men som ni redan vet är jag inte speciellt bra på att låta bli saker. Men ni får se mina kära fynd lite senare idag när jag har fotat och lagt upp bilder!

Men jag kan avslöja att jag har köpt något jag ahr letat efter SJUKT länge. Ett par hängselbyxor :D De är awesome.

Och så träffade jag en tjej idag på tåget, skittrevlig, jag gillar att man kan träffas sådär, helt random (: Cissi som jag träffade idag vi lärde ju käna varandra på tåget från första början. En underbart härlig dag, som avslutas med god middag och en tur på hästryggen.



Kommentarer
Postat av: Ericalarsson.

Bilden är från Ystad? :)

2010-08-13 @ 20:59:21
URL: http://erriiccaa.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0