Nöff nöff

Nu ska jag betätta om det som hände igår. Usch, jag har aldrig varit med om något så läskigt!

Jag var ute och red i skogen själv på min ( okej, det är familjens men det är mest jag som rider henne) lite småhispiga häst Lippan.Vi red ute i en väldigt smal och slirkig stig och det var hur mysigt som helst. Helt plötsigt hör jag något braka lite längre fram i skogen, men jag tänkte ju bara att det var nått litet sött rådjur eller något. Lippan blev destu spändare. Så hörde jag det braka igen men nu var det ju verkligen ordetligt, det hördes som att ett träd hade trillat eller något liknande. Så jag stannade för att höra efter, då hör jag ett ''Nöff nöff'' ( men mer.. grisaktigt). Då började jag bli på rikigt rädd och lippan var ju så spänd att sadeljorden var på väg att spricka.

Gissa vad som händer sedan? Jo, jag ser 3 små prickar komma ut på stigen lite längre fram. Eftersom jag är småt trögtänkt och var i väldig chock reagerade jag inte direkt. Men efter några sekunder så bara min hjärna '' ALLLAARM!!!!  SOS SOS SOS!!!! VILDSVIN!!!

Det blev väldig upptempo trav på vägen hem och Lippan var typ.. Dyngsur av svett när vi kom hem. Det var nog bland det läskigaste jag har varit med om i hela mitt liv xD



Kram :3

Kommentarer
Postat av: ...

GUUD va läskigt!

2010-09-03 @ 19:25:59
Postat av: GUD's VD

Hehe, vad läskigt :S



Den andra bilden där uppe skrämmer mig! :( Den är läskigt glad...

2010-09-03 @ 19:38:24
Postat av: Liv

Herregud vad läskigt! O.o

2010-09-05 @ 01:07:10
Postat av: Vicke

Jag vill rida :3

2010-09-08 @ 17:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0