Börja om

Nu har jag gjort det. Jag har börjat om på en ny blogg efter mykcet klydd och strul. Det namnet jag egentligen skulle haft var cerises men det ville sig inte riktigt som jag ville det. Men nu är det som det ska vara, för jag är trots allt jätte nöjd med detta namnet också!

Nu ska allting bara finputsas lite extra och jag ska göra den lite mer hemtrevlig. Ny header och så.

Jag kommer förmodligen kopiera några av mina inlägg från fashioncherries.blogg.se så att ni får en liten uppfattning om mig och vem jag är.

Det var nog allt. Kram (:


Kommentarer
Postat av: Dorothe

meh. :< men headern var fin. :>

2010-07-22 @ 15:43:54
Postat av: Jenni.

Amen gud jag vill också starta om nu. :'<

Men jag suger på att blogga så det går inte. jag får avgudas av din istället.^^

2010-07-22 @ 15:59:57
URL: http://shoelaces.blogg.se/
Postat av: Anonym

jätte snyggt namn, gillar det, passar dig<3

kram

2010-07-22 @ 20:42:25
Postat av: Vicki;)

BRA<3

2010-07-25 @ 22:01:36
URL: http://www.smultronflikkan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0