Stygg Nanna

Jag och mamma tänkte att vi skulle vara lite nyttiga idag, så vi satte oss och rensade ogräs. Och så snackade om mina söta *host* småbröder. Det slutade med att det komfram att jag var väldigt förtjust i nyckelknippor och att jag hade gömt min pappas i hans ridstövel när jag var liten. De hittade den inte förrän en vecka senare. Då var jag inte så gammal, jag kunde i alla fall inte gå än.

Jag måste ha nån förkärlek för att gömma saker i skor. För jag gömde farmors innesko i hennes stövel precis innan vi åkte hem. När vi var halvägs hemma ringde farmor och frågade var den var xD
När jag var lite äldre minns jag att jag försökte smuggla in kattar i bagaget när jag skulle hem från farmor och farfar. Dock lyckades jag aldrig...

En annan gång minns jag sa att mamma hade sagt tidigaren den dagen att jag skulle ducha. Det var regnit och då fick jag en riktig snille blixt! Jag ställde mig under stupröret och duchade där ( med overal på), så jag hade det avklarat lixom. Smart jag är va? Det var också hos farmor och farfar.

Jag minns av någon konstig andledning bara hyssen jag gjorde hos farmor och farfar. Eller jo, en sak minns jag att jag gjorde hos mormor. Vi var i affären och jag tjatade så mycket att hon glömde kassarna där. Usch, hon var verkligen ursinnig på mig sen xD



ABSOLUT inte redigerad eller så :3

Nu ska jag forstätta rensa mnin garderob. Hejdå


Kommentarer
Postat av: Ericalarsson.

HAHAHA, nauw ;) gulligt att du gjorde så när du var liten :)

Men sån stygging du var x)

2010-07-31 @ 09:17:00
URL: http://erriiccaa.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0