Smycken

Haha, jag är smämst på att inte shoppa. Seriöst. Men dagens inköp tyckte jag faktist att jag var värd, jag fick 2000 kr av mamma idag, jag hade dock jobbat ihop dem själv, men ändå! Mamma är en snel hest C:

Jag har lätt fått ett nytt favorit shoppingcenter, och en ny favoritaffär. Topshop. LÖV IT. Jag köpte lite smycken, en berlockring, ett linne, en tröja och en helt underbar kjol. Kjolen var ca 400 kr billigare än vad den skulle varit, så det var ett rent kap. kläderna får ni se snart, kjolen och linnet på onsdag men smyckena nu. Helt underbara, eller vad säger ni?


99 :- ( plus två andra varav den ena var sönder så jag fick 15% på dem ) Topshop




99:- Topshop

Underbara va?

Nu ska jag gå ner och drika Mjölk 8D

Sweet Dreams.


Kommentarer
Postat av: dannies

haha kanske...

2010-07-26 @ 11:49:42
URL: http://dannies.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0