Självkontroll? Absolut!

Fast nee...

Jag lovade mig själv att INTE köpa något idag. Konverationen i mitt huvud:

- ÅH! Kolla..! Där är en bikini!
- Men Nanna... Du skulle ju inte köpa något.
- Men tiiitta så fin den är...!
- Du skulle ju faktisk spara pengarna.
- Men skitsamma, det är ju rea!
- Du kan köpa något annat sen.
- MEN DEN ÄR PERFEKT!
- Okej då.

Jag skulle inte tvivla om jag har några små mini Nannor på axlarna som sitter och vrålar till varandra. En djävul och en ängel. Och de är jäkligt envisa båda två.

Men bilderna på bikinin och det andra jag köpte från ni sen ikväll eller nån annan dag.


Frapino vid Malmö kanalen. Mumsigt värre



Jag provade även ischai idag, och det var okej, men en vanlig chai latte kan inget slå. Men det är liite för varmt nu. Det var i alla fall skitkul att träffa Natha, även om det blev lite kort stund (:


Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0