Musik

Musiken är en stor del av mitt liv. Det är som medesin. Både mentalt och fysiskt, det hjälper lixom både för kropp och själ.

Det.. Förgyller lixom ens dag.

Mina favoriter för tillfället



Med mjöd i kroppen- Sorkar och stängar

Detektivbyrån- Om du möter varg



Sedan skulle jag vilja presentera er inför robban, en kär vän som jag har haft i lite mer än 2 år, min älskling.



Det är en mycket gammal bild, men han ska vara med på headern när den blir klar, så då får ni se en finare bild på honom (:


Kram

Kommentarer
Postat av: anna f

ooooooh skoj:D spelar du giiitaaaarr!:D de e skitskoj:D de e svåååårt o ja kaaaan iiiinteeee! men kul ^^

2010-07-25 @ 21:24:27
Postat av: dannie

lägg ner ditt fula fan.

2010-07-25 @ 23:31:03
URL: http://dannies.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0